28 Mart 2009

Elmalı Toplar





Malzemeler

.2 paket bebe bisküvisi
.3 adet tatlı elma
.100 gr. ceviz içi
.Yarım çay bardağı süt

Üzeri için

.Bir paket çikolata parçalı puding
.2 su bardağı süt
.100 gr. tereyağ
.50 gr.ceviz içi

Hazırlanışı

Elmalar soyulup rendelenir.Yarım çay bardağı süt ve ceviz içi ile birlikte,ufalanan bebe bisküvilerine ilave edilip püre haline getirilir.Bir saat kadar buzdolabında bekletildikten sonra top top hazırlanıp servis tabağına konulur.Ayrı bir tencerede bir paket puding ve 2 bardak süt kaynatılır.Pudingin kaynamasına yakın tereyağ eklenir. Hazırlanan puding ılıklaştırıldıktan sonra top top hazırlanan elmalı pürenin üzerine dökülür.Üzerine ceviz serpilir.Soğuduktan sonra servis edilir.Afiyet olsun :)

6 yorum:

  1. ben bir bebe büskivisi sever olarak güzel bir tat olduğuna eminim...ellerine sağlık...
    sevgiyle....

    YanıtlaSil
  2. hem çok lezzetli hem de hafif bir tatlı oluyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Kayınvalidemi yaparken izledim,tadına da baktıktan sonra blogta yayınlamadan edemedim.Kendisine de dedim hatta;altına yazarım senin yaptığını diye :) Gerçekten çok lezzetliydi..Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  4. kayınvalidenin ellerine sağlık cnmm afiyet olsun bende severim sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bişey buuu. mis gibi elmalı. ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. AAfiyet olsun..Aynı gün silip süpürüldü..Yine canım istedi,olsa da yesek..

    YanıtlaSil

Aklınızdan Geçenleri Merak Ediyorum (:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails