15 Nisan 2009

Yüzünü Görmesem Olmaz mı?




















Masam güzel masam..Bugün masamda ağlak bir suratla otururken bu resmi çekesim geldi birden.Aslında çok da birden değil,bunalmıştım ve etrafta beni rahatlatacak bir şeyler arıyordum.Çekmecemde çikolata da yoktu :( Yulaflı bisküviyle idare etmem gerekti sarmadı tabii.Ben de resim çekeyim dedim.

Aslında derdim bu da değil,fabrika müdürü.Karşı ofiste olmasına rağmen varlığını her saat başı bizim ofise girerek ve benim bilgisayarımı kontrol ederek gösterdiği yetmezmiş gibi bir de bütün gün vesikalık resimleriyle haşır neşir olmak zorunda kaldım.Kabus! Çalışma izninin süresini uzatıyorum. Bir ton evrak,bir sürü form ve tabii bu formlara yapıştırılacak fotoğraflar..Dizi dizi aynı surat.Formları hazırlarken fotoğrafların üzerini çeşitli kağıt parçalarıyla kapatmaya çalışsam da yine kıyısından köşesinden çıkıyor yüzü.

İki sene önce ki çalışma izni hazırlanırken,Bakanlık tarafından yanlışlıkla Japon vatandaşı yerine Fransız vatandaşı yapıldı kendisi.O resme bakıp da uyruğuna Fransız yazmak da maharet ister :)

4 yorum:

  1. Harika bir paylaşım :D
    Japon olduğu 10 km öteden belli olan birini Fransız vatandaşı yazmaları çok ilginç gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. allah sabır versin ne diyeyim :( bu iş de biter elbet

    YanıtlaSil
  3. Artık gülüyorum zaten :) Yorum için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Yüzünü görmemene ramak kaldı azcık daha sık dişini :)

    YanıtlaSil

Aklınızdan Geçenleri Merak Ediyorum (:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails