12 Ağustos 2010

Sevgili Blog




Dark Cupcake Pictures, Images and Photos




Sevgili blog,




Sana 1 haftadır yazmak istediklerim var ama bir türlü toparlayamıyorum.Belki araya başka şeyler sokarsam bana da ilham gelir ve asıl diyeceğimi,asıl vereceğim haberi verebilirim belki kim bilir?




Şimdi reklamlar (: Ama mutluluk veren türünden..






1. Resim : Geçtiğimiz Pazar günü (2 hafta kadar önce) Tuz-Biber dergisinin kahvaltısında sahip olduğum İglo ürünlerinin bir kısmının resmi...




2.Resim : Bugün sahip olduğum Knorr'un şirinlik ötesi hediyesi! Bu ne incelik,bu ne eğlenceli bir kutudur böyle..Evcilik oynayası geliyor insanın (:




Hediyeler için çok teşekkür ederim :D








3 yorum:

  1. canım güle güle kullan hediyelerinii:)) umarım yakında motive olursun:))
    knorr paketine bayıldım bu arada:))

    YanıtlaSil
  2. Canım afiyet olsun;) benim çocuklarda mini fırına bayıldılar..

    hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
  3. Eee ama şimdi asıl haber deyip, sonra söylememek olur mu???

    YanıtlaSil

Aklınızdan Geçenleri Merak Ediyorum (:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails