01 Şubat 2010

Havuçlu Kek





Hayat bir sevdadır..Onu yaşa!
Hayat bir hediyedir..Onu al!

Hayat bir bilmecedir..Onu çöz!

Hayat bir fırsattır..Onu yakala!

Hayat bir şarkıdır..Ona eşlik et!

Hayat bir bahçedir..Onu der!

Hayat bir iyiliktir..Ona karşılık ver!

Kendine bir iyilik yap, bu
kitabı oku!

Samimi bir sevginin yerini başka ne tutabilir bu hayatta..
Birine karşılıksız iyilik etmenin hazzını başka hangi şey yaşatabilir insana..

Biliyorsun,başkalarına yaptığın iyilikleri aslında kendine yapıyorsun..



Tanıtımı böyle olan bir kitabı okumaktan ne zarar gelir ki ¿ Ben okudum,siz de okuyun dedim..Üşenmedim tanıtım sözlerini ekledim..

Yine üşenmedim, içine iyilik kattığım bir havuçlu kek pişirdim,sonra bir baktım herkesin o kadar çok ihtiyacı varmış ki iyiliğe, kekimden kırıntılar kalmış geriye (:



Dark Cupcake Pictures, Images and Photos

Malzemeler

.2 adet büyük boy rendelenmiş havuç
.3 yumurta
.1 buçuk bardak toz şeker
.1 bardak süt
.3 bardak elenmiş un
.2 yemek kaşığı yumuşak margarin
.1 paket kabartma tozu
.1 paket vanilya
.1 tatlı kaşığı toz tarçın
.1 çay kaşığının ucu zencefil
.250 gr. kırık ceviz içi

Hazırlanışı

Yumurta ve şeker en az 4 dakika mikserle çırpılır.Süt de eklenip şeker eriyene kadar tekrar çırpılır.Daha sonra un,vanilya,kabartma tozu ve margarin eklenip kısa bir süre karıştırılır.En son rendelenmiş havuçlar,tarçın,zencefil ve cevizler eklenip bu defa tahta kaşık ya da spatula ile karıştırılır.Hazırlanan kek harcı yağlanıp un serpilmiş kek kalıbına dökülür ve 25-30 dakika 180 derecede pişirilir.Afiyet olsun (:

3 yorum:

  1. bayıldım yazına :)
    çok keyifli ve eğlenceli ...kekte çok yakışmış sonuna :)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. İyi bağladım kekle dimi (: Çook teşekkür ederim Zehra..

    YanıtlaSil
  3. Havuz ve kek ımm farklı bi lezzet ;)

    YanıtlaSil

Aklınızdan Geçenleri Merak Ediyorum (:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails